Stres kawał pewien w pracy chirurga plastycznego

Nie ma znaczenia, azali jesteś w praktyce 5 lat ewentualnie 20 lat … Stres nr 1 jak chirurg adaptujący się jest znalezienie solidnego kanału przyciągania pacjentów, na którym wolno polegać, tak aby odwrócić nowych pacjentów.
Nic innego nie ma znaczenia. Nie http://www.cwikowski.pl twoje nowe biuro, dziewiczy laser, jednakowoż apokryficzny koordynator.

Jeśli nie masz pacjentów kosmetycznych mówiąc właściwie aż do Ciebie a dając ci pieniądze, jesteś w tarapatach.

Pomyśl o pacjentach kosmetycznych jak o tlenie. Kiedy masz bezwzględny dopływ pacjentów kosmetycznych, którzy mówią „tak”, oddychasz spośród łatwością.

W przeciwnym razie, oddychanie jest odcięte i nie przeżyjesz długo.

A owo wcale się nie kończy. Niepokój. Nawet jeśli masz zarezerwowane terminy, azaliż nie czekasz, aż spadnie dalszy but?

Studnia była na wyczerpaniu, a teraz jest sucha.

Z DRUGIEJ STRONY…

Kiedy masz niezawodny architektura przyciągania pacjentów na miejscu, oddychasz spokojnie.

Jeśli Twój system składa się spośród wydawania tysięcy dolarów każdego miesiąca na reklamę, to jest to http://www.drazyk.pl akt planu, aliści nie kompletny plan.

Łatwiejszym sposobem jest przyzwolenie istniejącym pacjentom, iżby przynieśli Ci nowych pacjentów, w kreatywny sposób.

To nie na odwrót w dużej mierze zmniejsza wydatki na reklamę nowych pacjentów, jakkolwiek także zwiększa retencji pacjentów, co jest nadzwyczaj dobrą rzeczą.

Dlaczego?

Ponieważ poleceni pacjenci mają górujący dzielnik konwersji aniżeli „obcy pacjenci internetowi”. Poleceni pacjenci wydają oraz więcej na transakcję a są w wyższym stopniu skłonni do powrotu, w związku z tym ich zaleta w całym okresie życia jest znacznie większa http://www.pietrusiewicz.pl.

To sprawia, iż programy polecania pacjentów są w największym stopniu opłacalną natomiast lukratywną strategią marketingową, jaką Twoja praktyka prawdopodobnie zastosować.

Przy okazji, możesz się wiele nauczyć patrząc na to, gdy inne branże wykorzystują programy poleceń aż do rozwoju swoich firm. Oto kilka spośród nich:

1. PayPal. Oni dokładnie rozdawał darmowe pieniądze, i owo działało ekstra gwoli nich. I to było zanim social media!
2. Airbnb. Pojedynczy eksploatator w Chinach doprowadził aż do tysięcy zapisów natomiast setek rezerwacji w ciągu jednego miesiąca.
3. Uber. Mieli wyjątkową opcja prowadzenia wielu programów polecających za jednym zamachem – zarówno dla użytkowników, podczas gdy i http://www.ograbek.pl w celu kierowców.
4. $1,000 również dla zwolennika podczas gdy oraz przyjaciela, z doskonale niezłą listą gwiazd!
5. Amazon Prime. Prawdopodobnie pewien spośród w najwyższym stopniu usilnie wykorzystywanych programów poleceń w ostatnim czasie.
6. Kiedy pierwsza strona Internetu decyduje się pobudzić oprogramowanie polecający, powinno się się temu przyjrzeć.

Oczywiście, nie zamierzasz płacić gotówką w ciągu skierowania pacjentów ze względu na kwestie podziału opłat, lecz nie jest owo powód, aby zamknąć swój mózg aż do programu polecającego.

Może nie wolno wynagradzać w środku skierowania bezpośrednio, kiedy inne firmy mogą, lecz na http://www.frymus.pl prawdopodobnie jest dozwolone ewoluować swoją praktykę strategicznie natomiast etycznie, wobec tego wypada posiadać stanowczy umysł.

Program poleceń jest celowym, systematycznym sposobem zachęcania pacjentów do polecania cię innym.

Ale nie możesz „mieć nadziei”, iż Twoi obecni pacjenci będą trąbić o Tobie.

Pomiędzy ich gorączkowym harmonogramem pracy oraz niekończącą się listą obowiązków społecznych a rodzinnych, Twoja podejście marketingowa jest ostatnią rzeczą, o której myślą.

Musisz toteż sprawić, aby to oni o niej pomyśleli i sprawić, aby proces polecania był gwoli nich podczas gdy najłatwiejszy, przez wzgląd w jakim celu Twoi lojalni pacjenci staną się największymi zwolennikami Twojej marki.

CO DECYDUJE O DOBRYM PROGRAMIE POLECEŃ?

Aby program poleceń pył możliwy istotność na przyspieszenie Twojego gabinetu kosmetycznego, muszą istnieć następujące kluczowe elementy:

– Łatwy do zrozumienia dla pacjentów
– Prosty w obsłudze dla personelu
– Zniewalający, pomimo tego opłacalny
– Łatwy do śledzenia wyników
– Zabawny oraz intensywnie myślący na pacjentach, a nie na Tobie