Praktyki od momentu dobrych aż do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good to Great” Jima Collinsa.

Jest to publikacja o zarządzaniu, która wyjaśnia, z jakiego powodu niektóre firmy dokonują skoku odkąd dobrego do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki spośród nami http://www.dominczak.pl studentami, lecz jest jeden rozdział, kto jest w gruncie rzeczy apropos naszej branży, że chciałem się poprzednio z wami podzielić i nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, lecz oto jego sedno:

Dobre aż do wielkich transformacji często wyglądają kiedy dramatyczne wydarzenia dla tych, którzy obserwują z zewnątrz, tymczasem są ano organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają dzięki długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, że nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej albo szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre zaś wielkie firmy podążały za przewidywalnym wzorcem budowania a przebijania się, kto wymaga wysiłku, tak aby się rozkręcić, jak ciężkie kołowrót zamachowe; chociaż podczas gdy obecnie się rozkręci, nabiera rozpędu oraz trafia w punkt przełomowy, kto staje się nie aż do zatrzymania zaś przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa według innego schematu… pętlica zagłady.

Zamiast gromadzić impet, starają się nie wziąć pod uwagę bieg budowania natomiast obecnie przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, jednakowoż krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, bo nie udaje im się nie oddać spójnego kierunku, wobec tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, żeby uzyskać natychmiastowe rezultaty natomiast w wyższym stopniu rozczarowujące wyniki zdarzają się gwoli dalszego rozczarowania, a w tym momencie są w pętli zagłady natomiast zmierzają do katastrofy.

To samo przebieg zdarzeń się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne bądź przeciętne praktyki gonią w środku krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, kapitał i zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypuszczalnie jest owo interes internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pomocą łysek lub dwa, nie podoba się wyniki, ergo skaczą spośród tego aż do innej strategii obiecując stanowić świętym Graalem.

Ale nigdy nie pozostają dość długo, tak aby uzyskać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest spośród doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk iść po one-hit-wonder pacjenta kontra pacjenta kosmetycznego, jaki byłby wart 10x ich początkowej inwestycji, o ile umieścić plan w miejscu, żeby je pielęgnować, w związku z tym dosłownie stają się staż „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi praktyka odnosząca sukcesy, tak aby wichrzyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji a utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy tudzież siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki oraz dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie oraz NIE zmieniają kierunku dla krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które przez cały czas się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani oraz w największym stopniu dochodowi pacjenci kosmetyczni; po pewnym czasie określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą zaś budują zaufanie spośród tym pacjentem przedtem spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta spośród praktyką od momentu pierwszego telefonu, który wykonują, aby umówić się na wizytę, aż do wizyty, konsultacji zaś dalszych działań. Dają pacjentowi eksperyment WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, ażeby powrócić, recenzja, odnoszą się zaś udostępniać na własnych platformach społecznych, dlatego inni potencjalni pacjenci odkrywają cię oraz odbyć za sprawą swoje procesy, natomiast oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się oraz akcji na społecznych skutkiem tego więcej pacjentów uczynić owo samo tudzież w rzeczy samej w dalszym ciągu oraz właściwie dalej.

Więc w tym momencie masz proces natomiast schemat, jaki buduje rozpęd, z tej przyczyny masz niezmienny ciek pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To w żadnym wypadku nie było ważniejsze niż teraz, ażeby Twoja biegłość działa gdy porządnie naoliwiona maszyna, która przypadkiem przetrzymać burze konkurencji tudzież COVID a cokolwiek innego przychodzi na polski sposób.

Skontaktuj się ze mną, o ile mógłbyś posłużyć się z pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od momentu 20 lat i mogę zaoszczędzić Ci morze czasu, pieniędzy i kłopotów.