Praktyka kosmetyczna, o której mówi się z ust aż do ust
Wszyscy wiemy, że najlepszym pacjentem jest polecony pacjent. Kiedy kumpel mówi drugi przyjaciel, prącie http://www.gesikowski.pl rodziny, ewentualnie kumpel o tobie, to jest złoto. Są już od razu sprzedawane na ciebie, nie są tak wrażliwe na cenę oraz są bardziej prawdopodobne, by zostać lojalnym przy Ciebie.
Word-of-mouth skierowania zwiększy swoje współczynniki zamknięcia, zmniejszenie kosztów marketingu zewnętrznego zaś polepszać swoją praktykę.
Ale nie zostawiaj tego przypadkowi. Jasne, dostaniesz parę poleceń od chwili swojej głównej grupy fanów w swojej praktyce, każda biegłość je ma, natomiast chcesz je od momentu każdego szczęśliwego pacjenta – nie na to samo wybranych kilku.
Uczyń powiedzenie ustne świadectwo z pracy priorytetem w swoim gabinecie, ustaw procesy tudzież włącz te strategie word-of-mouth:
ROZMAWIAJ ZE SWOIMI PACJENTAMI http://www.stepka.pl
Polecenia pochodzą spośród kontaktów spośród pacjentami, wskutek którym czują się oni traktowani pierw w charakterze osoby, i nie wcześniej w dalszym ciągu jak pacjenci.
Używaj ich imion zaś nawiązuj kontakt poglądowy z pacjentami. Zadawaj im pytania, zaś z kolei pozwól im mówić. Chodzi o to, iżby najpierw nawiązać spośród nimi osobistą więź, by wiedzieli, że ci na nich zależy.
Poświęć dubel minuty na nich jako na osoby. Zapytaj ich o rodzinę, zajęcie względnie byle co innego, co wyda Ci się interesujące na podstawie ich formularza.
Zrelaksują się, otworzą się poprzednio Tobą a opowiedzą więcej o sobie. Możesz dowiedzieć się właściwie moc o danej osobie, jeżeli pokażesz, iż jesteś nią zainteresowany. I będziesz zaskoczony tym, czego się dowiesz.
Być może są one członkiem mediów lub są one częścią dużej firmy, która przypuszczalnie stosować z http://www.gajcy.pl usług jak perk pracownika. Kto wie, póki nie zapytasz.
Pomyśl o tym w ów sposób. Każdy z nas ma statystycznie coś koło tego 250 osób w kręgu wewnętrznym. Obejmuje to przyjaciół, rodzinę, współpracowników, sąsiadów, itp.
Jeśli każdy z twoich pacjentów powiedział wręcz przeciwnie pewien z ich wewnętrznego kręgu o tobie, że będzie PODWOIĆ postępy praktyki. Jak owo brzmi?
Pamiętaj, podobnie myślących ludzi, powiesić wokół z innymi podobnie myślących ludzi, wskutek tego chcesz, tak aby Twój „preferowany pacjent” dostarczyć swoich przyjaciół do Ciebie.
Ale nie bierz tego w ciągu pewnik. Twoi pacjenci muszą wiedzieć, że chcesz więcej pacjentów takich kiedy oni oraz jeśliby wysyłają ci swoich przyjaciół, rodzinę i kolegów, obiecujesz, że będziesz się nimi porządnie opiekował.
UŻYJ TREŚCI, ABY ROZPRZESTRZENIĆ SŁOWO
Treść jest królem w Internecie, wskutek tego produkuj jej mrowie dla różnych kanałów medialnych, tak aby Twoi pacjenci mogli http://www.franaszek.pl porcjować się nią ze swoimi przyjaciółmi, rodziną tudzież zwolennikami.
Na przykład, możesz nagrać konsultację z potencjalnym pacjentem, jaki mówi o liposukcji (oczywiście w środku jego zgodą), natomiast później przesłać go na YouTube oraz Vimeo.
Podziel owo na małe kawałki tudzież prześlij je na Instagram video. Użyj zrzutu ekranu wideo w swoich reklamach banerowych na Facebooku, które klikają aż do pełnego filmu z „Kliknij tutaj, tak aby opracować bezpłatną konsultację”.
I owo nie wszystko. Przepisz konsultację z pacjentem zaś wykorzystaj ją w swoich wpisach na blogu, artykułach tudzież informacjach prasowych. Wyślij list elektroniczny spośród informacją o tym aż do swojej aktualnej listy pacjentów zaś dodaj „Podziel się tym spośród przyjacielem”.
Chodzi o to, aby posłużyć się jeden element treści w wielu różnych kanałach medialnych, ażeby podnieść swoją obecność w sieci.
STOISKO MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
Zrób to zabawne a łatwe gwoli swoich pacjentów, iżby podzielić się tobą spośród przyjaciółmi na portalach społecznościowych.
Zamów niestandardowe popup backdrop spośród logotyp wydrukowanym na nim. Mieć to stoi w rogu swojego gabinetu w pobliżu kasy.
Twoi pacjenci mogą działać zdjęcia z Tobą http://www.siwecki.pl oraz Twoim personelem tudzież nagrywać wideo spośród relacją, natomiast z kolei przekazać je na swoje konta na Facebooku, Instagramie zaś Snapchacie.
PODZIĘKUJ SWOIM PACJENTOM
Nie bierz poleceń wewnątrz pewnik. Chcesz spławić swoim pacjentom, tymczasem przygodny formularz wygenerowany z wykorzystaniem komp nie wystarczy.
Pacjenci chcą egzystować doceniani w ciągu swoje ufność natomiast uznani wewnątrz swoje wsparcie, tym samym okaż im wdzięczność.
– Niech kadra już aż do nich zadzwonią, ażeby im podziękować
– Wyślij im osobistą notatkę z podziękowaniami od momentu Ciebie
– Zadzwoń do nich osobiście, żeby im podziękować
– Wyślij niespodzianka spośród wyrazami uznania
Zachowanie, które jest nagradzane, powtarza się, w następstwie tego zrób wielką sprawę z tego, kiedy bardzo doceniasz ich polecenie, a więcej osób będzie iść w ślad za nimi.
Jeszcze lepiej, ustaw bezobsługowy oprogramowanie nagród, który potwierdza tudzież dziękuje twoim pacjentom za pomoc w rozwoju twojej praktyki.
Celem jest, aby otrzymać o co niemiara więcej swoich pacjentów dzielących się tobą z kimś, kogo znają. Wdrożenie programu skierowania, ale uczynić to spośród ostrożnością, by zdołać zachować się z dala od czasu kłopotów spośród towarzystw medycznych i ich zasad podziału opłat.
Tak, abyś wiedział, zarządy medyczne mówią, że nie można wynagradzać komuś, który zachęca inną osobę aż do posiadania procedury medycznej. Więc nie przypadkiem istnieć wymiany pieniędzy w systemie tit-for-tat.