Jak pozyskać potencjalnego pacjenta aż do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki może stanowić frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, pieniądze i trud w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl dzięki drzwi, aliści za bardzo wielu z nich nie zarezerwować spośród jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy to konkurencja? Czy to twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży przy użyciu 20 lat zaś pisząc książkę na ów temat, jest to…

Powodem nr 1, w celu którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, iż nie czują więzi.

Dobra wiadomość jest taka, iż możesz ów przeciwność wcale bez trudności poprawić, ażeby powiększyć własny wskaźnik zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w samej rzeczy w samej rzeczy kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia oraz miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą pozostać konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, jak są nowo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy a chcą wzbudzić wrogość tuż przy starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, że twój chory kosmetyczny chce czuć się lepiej – kropka! Wierzą, że starszy rangą aparycja sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą na odwrót wyszukać odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami oraz rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – że uzyskasz kongruentny wynik, przy minimalnym bólu zaś dyskomforcie, zaś że jego życie ulegnie poprawie.

Zajmujesz się toteż uczuciami. Pacjent estetyczny chce się spekulować wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, charakterystyczny zaś szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na nim w charakterze na osobie oraz że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani z życzliwością i szacunkiem i, bez ogródek mówiąc, jeżeli nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od czasu Ciebie tudzież Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, kto potraktuje ich lepiej, a oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się identyfikować spośród Tobą zaś Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż możliwy chory poczuje się dobrze, obowiązujący oraz komfortowy, oraz oraz uchwycenie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się odkąd budowania rapportu w toku pierwszej rokowania telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, by Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, rasowy natomiast przeszkolony w używaniu tonu głosu a strategicznych skryptów, by „doprowadzić” rozmówcę aż do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, o ile nie przypadkiem http://www.suchcicki.pl ukończyć za pomocą recepcjonistę, w żadnym wypadku nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się po pierwsze przedstawić, natomiast w następnej kolejności nauczyć się imienia dzwoniącego, tak aby mogła go używać z wykorzystaniem skończony okres trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi natomiast sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi znajdować się i zorientowany w zadawaniu konkretnych pytań natomiast uzyskanie odpowiedzi od czasu rozmówcy, który przenosi je do harmonogramu konsultacji z tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, natomiast w następnej kolejności przyrzeczenie ich, że jest to bardzo popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich bardziej swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować plus wprawny w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu ofiarować go aż do nich.

Na przykład, posiadać recepcjonista konwersji wcześnie, oferując wybór dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są w dalszym ciągu dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt masa czasu między tym, kiedy rozmówca dotarł do Ciebie, zaś tym gdy być może Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą bez trudności toczyć się badania swoich konkurentów, którzy mogą ulokować agenda rozmówcy lepiej względnie porozmawiać spośród przyjaciółmi, którzy mówią im z niego natomiast no tak dalej.

Wypełnij ten trwanie opóźnienia i zostać w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem do budowania zaufania, na przestrzeni gdy oni czekają na ich konsultacji spośród tobą.

Miej strukturę w miejscu, dokąd „kapie” informacji aż do nich tak, iż są podekscytowani o pokazując się natknąć się się z tobą osobiście.

Na przykład, podczas gdy na odwrót zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą czy też cyfrowo oficjalny paczka informacyjny w celu pacjentów, który zawiera list odkąd Ciebie i odręczny dopisek od momentu koordynatora pacjentów, kto cieszy się na konwent z nimi. Dołącz konkretne informacje na sprawa procedury, którą są zainteresowani, swoje świadectwo z pracy natomiast zdjęcie, biografię biura i personelu, zasady zaś wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR spośród linkiem aż do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię jako autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje oraz opinia od innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki spośród linkami aż do konta Instagram, żeby dostrzec nim / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyczuć się tak, w pewnej mierze natychmiast Cię poznał a pozycjonuje Cię w charakterze eksperta. W ów podejście pojawiają się one wielce z większym natężeniem gotowy, aby zakomunikować „tak” do Ciebie.