Czy jesteś ustawiony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika spośród jasności, skupienia, dyscypliny oraz odwagi, tak aby zobaczyć, gdzie są problemy zaś zaradzić je.

Dlaczego? Ponieważ nie jest dozwolone wyrównać tego, czego się nie wie. Nie możesz też żywić http://www.foit.pl głowy w piasek a działać tego, co zawżdy robiłeś, bo zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest po tej stronie brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od chwili większej liczby pacjentów i zysków? Czy wiesz, czy ale wręcz zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, azali jest coś innego, że jest uszkodzony, że nie wiesz o względnie nie uprzedni skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem aż do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, aby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze gwoli Twojej staż natomiast Twoich przychodów, ażeby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” lub „nie” na poniższe pytania, ażeby sprawdzić, czy jesteś ustawiony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych a chcą informacji w taki sposób, w jaki chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą badać Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spoglądać Twoje zdjęcia natomiast filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl przyglądać się Twój taniec na TikTok – żartując, mimo to wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą czytać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą pogrzebać Twoją stronę internetową z dokładnością aż do jednego zęba.

Potrzebujesz zatem strategii tworzenia a dystrybucji treści wszędzie tam, gdzie mogą istnieć potencjalni pacjenci, iżby wywabić ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o moc w środku drogie, ażeby naklejać plakat dzień dzisiejszy tudzież nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą egzystować niedokładne, kiedy dowiadujemy się:

Recepcjonista wcale nie zapytał dzwoniącego, w który tryb dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na pierwsze rozwijane geneza skierowania, bo platforma komputerowy nie pozwolił jej trwać nadal bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste zasięg na formularzu przyjęcia pacjenta natomiast nikt go nie zapytał
Lub pacjent powiedział „internet”, kiedy zapytany za pomocą telefon, lecz potem, podczas gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl a staje się bardziej komfortowe, płeć słaba otwiera się, iż no owo był przyjaciel, jaki skierował ją no kobieta googled ciebie, poszedł do witryny, a z kolei IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie eksplorować na internetowych prowadzi, albowiem są one nazbyt zajęci albo nie sądzę, iż są one dobrej jakości prowadzi, przeto po co wracać sobie głowę
Lub niektórzy personel staż eksplorować dni nadal oraz do tego czasu ołowiu wzrosła zimna względnie ich konkurenci aktualnie osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jako najwyższy ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, z tej przyczyny powinno się systemu, tak aby skoczyć na tych przewodów natychmiast, gdy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne prawdopodobny pacjent ma spośród praktyką jest brane zbyt lekko w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w żadnym wypadku nie zamierzają się z Tobą spotkać, jeśli nie mogą chybić recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, iżby być postrzegane w charakterze najlepsze, jakkolwiek nie na tak duża liczba na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, możliwy chory sprawdził swoją stronę internetową oraz jest podekscytowany, iżby scalić się spośród tobą, jakkolwiek później zmienia zdanie, dzwoniąc do biura.
Mogli dostać automatyczną sekretarkę ewentualnie irytujące drzewo telefoniczne względnie bierny recepcjonista, kto nie przeszkadza spojenie spośród rozmówcą.

Mój zespół i ja robimy mystery shopping odkąd nad 20 lat natomiast oto, co wiem na pewno… KAŻDA praktyka prawdopodobnie posłużyć się z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I przeciwnie dlatego, iż przeszkolono ich raz, nie oznacza, że pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą stanowić monitorowane, skrypty muszą istnieć przestrzegane a obciążenia musi znajdować się w miejscu, wobec tego każdy aparat telefoniczny jest obsługiwany profesjonalnie.